onsdag 12 oktober 2016

Lite mer Gilmore girls




Är fortfarande soffan som gäller för mig efter en vecka med en rejäl förkylning med halsont och nästäppan from hell. Men kanske kanske har det börjat vända nu. Den här förkylningen är väldigt nyckfull, så jag vågar inte riktigt hoppas ännu.

Mycket sofftid ger iallafall tillfälle att förkovra sig i det digra utbudet internet har att leverera och efter klippet från de nya avsnitten av Gilmore girls som jag bloggade om häromdagen har jag nu sett ett fint reunion-program med några av skådespelarna från serien. Kan bara tipsa vidare om det, ifall nu någon mer är en lika stor GG-geek som jag är.

Åh, fyra nya avsnitt känns allt annat än tillräckligt. Varför lade de alls ner serien den där gången? Tänk att få en långkörare i Gilmore girlsformat istället för typ ...Glamour och vad nu allt heter som visats länge men håller usel kvalitet. Jag vill ha mer GG!

Samtidigt är det sjukt läskigt att veta att det kommer nya avsnitt såhär åtta år senare. Kommer de vara "the same"? Eller kommer jag bli besviken? Hemska tanke! Försöker ändå hålla förväntningarna på en hyfsat låg nivå så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar